Search found 33892 matches

by kalm
Wed Jul 08, 2020 6:36 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

I want to agree but none of us know any of that to be true yet...especially the policy makers who’s political careers are on the line if they get some of it wrong. Buckle up. That's what settles for leadership these days - duck your head, and avoid making any decisions that could possibly hurt your...
by kalm
Wed Jul 08, 2020 6:34 am
Forum: Politics
Topic: 2020 General Election
Replies: 150
Views: 2501

Re: 2020 General Election

houndawg wrote:
Wed Jul 08, 2020 4:59 am
kalm wrote:
Fri Jul 03, 2020 6:02 am


Where are all of our capitalist friends? :?
Getting in line for their government handout - the line forms behind Grover Norquist....
:lol:

And the Daily Caller. Total frauds.
by kalm
Tue Jul 07, 2020 6:22 pm
Forum: Politics
Topic: Cancel Culture thread
Replies: 308
Views: 5185

Re: Cancel Culture thread

Well, some Leftists claim "Cancel Culture" doesn't exist (kinda like antifa) so there's that. :lol: Oh and: https://twitter.com/EricRWeinstein/status/1280615382647095296 Yup. He and Jordan Peterson and the rest of the "intellectual dark web" sounded the alarm when the mercury rising years ago and t...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 4:37 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: What will happen with the 2020 college football season?
Replies: 97
Views: 5214

Re: What will happen with the 2020 college football season?

Fordham has cancelled non con games and rumor has it they are cancelling the season. Not surprising considering they're located Coronavirus Central (NYC), and if you ranked teams based on the population density of the area they were located, Fordham would probably rank #1. Places like Gallup NM, Ya...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 3:07 pm
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

:rofl: :rofl: :rofl: You might want to reread the info on that link, Trip. And as you do, think about this tidbit: “Empty beds do not pay the bills”. That's what makes it hard to even listen to news headlines or posts like Trip's there. I don't think there's a single case so far in America, during ...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 3:03 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: What will happen with the 2020 college football season?
Replies: 97
Views: 5214

Re: What will happen with the 2020 college football season?

Fordham has cancelled non con games and rumor has it they are cancelling the season.
by kalm
Tue Jul 07, 2020 7:31 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

You SHOULD be skeptical of everything in life. Im not telling you that you have to read or trust Slavitt or anyone else. What would be helpful are countering arguments or assessments from dialed in people to what he’s saying here. Got any? That depends. :D I don't have anything to refute Andy's say...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 7:29 am
Forum: Politics
Topic: Hey Seattle and Portland.....
Replies: 209
Views: 3782

Re: Hey Seattle and Portland.....

CAA Flagship wrote:
Tue Jul 07, 2020 7:24 am
Winterborn wrote:
Tue Jul 07, 2020 6:27 am


:tothehand:

The phrase you are looking for is "Knocking boots". I am really starting to question the education quality of the Palouse..... :suspicious:
:lol: :lol:
Shut up, Flaggy!

“Knocking Birkenstocks” just doesn’t have the same ring to it.
by kalm
Tue Jul 07, 2020 7:03 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

I don’t blame you for being skeptical. Slavitt is well connected. Why I continue to read him is that 1) he retracted a story regarding Minnesota’s hospital situation early in the outbreak (which made me :suspicious: as well) but he apologized for it. I appreciate people who own their shit. 2). I’ve...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 6:46 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Some good news from Andy Slavitt after interviewing some smart guys... https://threadreaderapp.com/thread/1280283199445311488.html Kalm you are smarter than this. Who were the sources? All Andy mentions is three "scientist" two of which were regulators (which is not necessarily a plus based on my w...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 6:33 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Some good news from Andy Slavitt after interviewing some smart guys... https://threadreaderapp.com/thread/1280283199445311488.html Kalm you are smarter than this. Who were the sources? All Andy mentions is three "scientist" two of which were regulators (which is not necessarily a plus based on my w...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 6:09 am
Forum: Politics
Topic: Hey Seattle and Portland.....
Replies: 209
Views: 3782

Re: Hey Seattle and Portland.....

If they were wearing them in the first place, yeah. Sent from my iPhone using Tapatalk Drat. All those times I threatened my brother to "knock his socks off" and I wouldn't have even been able to do it. :ohno: :lol: I thought that phrase was a euphemism for sex. :? You guys have really tight famili...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 5:53 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Some good news from Andy Slavitt after interviewing some smart guys... Everyone— and I can’t emphasize this enough— was a huge proponent of masks. Efforts to invalidate masks were considered absurd. 8/ The reason I mention these things is that the principal thing I learned is that the future will be...
by kalm
Tue Jul 07, 2020 5:23 am
Forum: Politics
Topic: Cancel Culture thread
Replies: 308
Views: 5185

Re: Cancel Culture thread

https://mobile.twitter.com/TheBrandonMorse/status/1280145820734689282?ref_src=twsrc%5Etfw%7Ctwcamp%5Etweetembed%7Ctwterm%5E1280145820734689282%7Ctwgr%5E&ref_url=https%3A%2F%2Fwww.foxnews.com%2Fmedia%2Fcnn-mocked-for-report-on-everyday-phrases-with-racist-connotations-like-master-bedroom-blacklist-p...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 6:18 pm
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Only have to wait until the election for it to go away. Just a MSM, Democratic hoax that the Mayo Clinic and my Dr fell for. Oh the msm and DNC are for sure dragging this out until the election. Anything to get forced mail in ballots sent out to the public. Yeah....those evil socialists owning the ...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 5:13 pm
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Not likely...especially if we “open back up”. I’d love to see the studies debunking this and for it to be wrong...bro. . https://www.thelancet.com/journals/lancet/article/PIIS0140-6736(20)31483-5/fulltext Got to admit, I don’t care about Spain. I care about what I see happening in THIS country. Nic...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 4:34 pm
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Are people no longer dying from it? That’s great!!! How about hospitalizations? What will it look like in a few weeks? You’re making this harder than you need to so I’m gonna give you both the benefit of the doubt and chalk it up to willful ignorance rather than just outright stupidity....lol: Two ...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 12:33 pm
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Btw...it would still be wonderful if you guys are right. Regardless you’ll never be wrong because social distancing, masks, etc will help you crow your case. It’s a grand defensible position to be in.
by kalm
Mon Jul 06, 2020 12:30 pm
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

And yet the deaths aren't there... klammy keeps leading with his face today. :lol: :lol: Are people no longer dying from it? That’s great!!! How about hospitalizations? What will it look like in a few weeks? You’re making this harder than you need to so I’m gonna give you both the benefit of the do...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 11:43 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Death rate going down...good. New cases...bad. New cases drive total deaths up and slow down economy....bad. New cases don't drive up deaths if they are incorrectly being counted as new cases. Plenty of evidence showing they are lumping antibody tests in with viral tests to create new cases. If you...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 10:36 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

If the death count doesn’t get its shit together soon, this will no longer be considered an epidemic.... https://thefederalist.com/2020/07/06/cdc-after-10-week-decline-in-covid-19-deaths-it-may-soon-no-longer-be-an-epidemic/ BuT NeW CaSeS ThOuGh Death rate going down...good. New cases...bad. New ca...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 9:36 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Harvard just announced they’re going online only for 2020-2021.

Dumb dumbs...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 9:33 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

Which is a perfect combination. Low deaths, quick herd immunity. :clap: There is no herd immunity with most coronaviruses, including the common cold. We know very little about what, if any immunity is being conferred by contracting this virus- so it is pretty cavalier at this stage to be hedging on...
by kalm
Mon Jul 06, 2020 9:23 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

SDHornet wrote:
Mon Jul 06, 2020 9:22 am
AZGrizFan wrote:
Mon Jul 06, 2020 9:20 am


Which is a perfect combination. Low deaths, quick herd immunity. :clap:
Yup. Klammy doesn't get it.
Answer my questions and show your work Dr. Hornet.

:coffee:
by kalm
Mon Jul 06, 2020 9:22 am
Forum: Politics
Topic: Coronavirus COVID-19
Replies: 6531
Views: 170180

Re: Coronavirus COVID-19

AZGrizFan wrote:
Mon Jul 06, 2020 9:20 am
kalm wrote:
Mon Jul 06, 2020 8:36 am


And people under 40 are really good spreaders.
Which is a perfect combination. Low deaths, quick herd immunity. :clap:
How quick? Has herd immunity proven to be effective?