Search found 3866 matches

by Vidav
Tue Dec 17, 2019 6:29 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: I-AA Game of the Week - SEMIS
Replies: 12
Views: 2077

Re: I-AA Game of the Week - SEMIS

kalm wrote:Who cares?
:nod:
by Vidav
Sun Dec 15, 2019 6:31 pm
Forum: Other Sports
Topic: NFL 2019 Season
Replies: 737
Views: 63272

Re: NFL 2019 Season

As everyone expected the Cowboys stomped the Rams.
by Vidav
Fri Dec 13, 2019 10:16 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: QF - #6 Montana @ #3 Weber
Replies: 61
Views: 6107

Re: QF - #6 Montana @ #3 Weber

Mvemjsunpx wrote:Sneed now has 4 picks, but it's still 10-7. :?
Yeah. I have to go to sleep because of work. But with all the picks this game should be out of reach. The Griz defense is playing great.
by Vidav
Thu Dec 12, 2019 7:58 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: QF - #6 Montana @ #3 Weber
Replies: 61
Views: 6107

Re: QF - #6 Montana @ #3 Weber

Montana 43 Weber 27
by Vidav
Tue Dec 10, 2019 8:28 pm
Forum: Other Sports
Topic: 2019 Philadelphia Eagles Thread
Replies: 526
Views: 54000

Re: RE: Re: 2019 Philadelphia Eagles Thread

You are right. Sometimes really bad teams beat other really bad teams. Woooo That's how the Bears won last Thursday? Sent from my XT1650 using Tapatalk I would never deny the Cowboys are playing like shit right now. But I would also be wrong to not talk shit about the Eagles. That is what these fan...
by Vidav
Mon Dec 09, 2019 9:40 pm
Forum: Other Sports
Topic: 2019 Philadelphia Eagles Thread
Replies: 526
Views: 54000

Re: 2019 Philadelphia Eagles Thread

93henfan wrote:
Vidav wrote:
Yep. They won against a 2 win team. Congrats Eagles, it took OT!! Best shitty team ever!!
A win is a win is a win.

Hater rest in peace. :thumb:
You are right. Sometimes really bad teams beat other really bad teams. Woooo
by Vidav
Mon Dec 09, 2019 9:37 pm
Forum: Other Sports
Topic: 2019 Philadelphia Eagles Thread
Replies: 526
Views: 54000

Re: 2019 Philadelphia Eagles Thread

93henfan wrote:Sorry to disappoint you salivating haters, but the Eagles just fucking won. :lol:

One helluva comeback in light of the circumstances. :nod:

phpBB [video]
Yep. They won against a 2 win team. Congrats Eagles, it took OT!! Best shitty team ever!!
by Vidav
Mon Dec 09, 2019 8:12 pm
Forum: Other Sports
Topic: 2019 Philadelphia Eagles Thread
Replies: 526
Views: 54000

Re: 2019 Philadelphia Eagles Thread

Ivytalk wrote:Another loss to a two-win team coming right up. Awful play-calling, poor execution. Wentz sucks again.
#TeamEli
by Vidav
Mon Dec 09, 2019 10:27 am
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: I-AA Game of the Week - QUARTERFINALS
Replies: 20
Views: 957

Re: I-AA Game of the Week - QUARTERFINALS

Went with the homer vote. Rematches are always fun.
by Vidav
Sun Dec 08, 2019 9:46 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana
Replies: 28
Views: 1627

Re: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana

Yeah, a Thanksgiving crowd for a non-Thanksgiving game. :? It's pretty clear the recent attendance decline phenomenon at WaGriz is not really W/L related. I read that the ticket price average is at $25.50 then pay $10 for beer :shock: Student section and General admission and crap seats should be $...
by Vidav
Sun Dec 08, 2019 9:45 pm
Forum: Other Sports
Topic: NFL 2019 Season
Replies: 737
Views: 63272

Re: NFL 2019 Season

Rams upset the seacocks
by Vidav
Sun Dec 08, 2019 5:35 pm
Forum: Other Sports
Topic: NFL 2019 Season
Replies: 737
Views: 63272

Re: NFL 2019 Season

Broncos upset the Texans
by Vidav
Sun Dec 08, 2019 8:39 am
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana
Replies: 28
Views: 1627

Re: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana

One sad thing about this game is we had less than 17000 people in attendance. :thumbdown:
by Vidav
Sat Dec 07, 2019 5:31 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana
Replies: 28
Views: 1627

Re: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana

Montana scored via rushing, receiving, field goal, kick return, safety, and interception return.
by Vidav
Sat Dec 07, 2019 5:06 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana
Replies: 28
Views: 1627

Re: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana

Chizzang wrote:SE Louisiana can't tackle...
if they could tackle this would have been a hell of a game

:shock:

that and probably put a safety over Samori Toure
Yeah he had 303 yards. :shock:
by Vidav
Sat Dec 07, 2019 2:56 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana
Replies: 28
Views: 1627

Re: 2R - SE Louisiana @ #6 Montana

38-21 Griz at half
by Vidav
Fri Dec 06, 2019 5:40 am
Forum: Other Sports
Topic: NFL 2019 Season
Replies: 737
Views: 63272

Re: NFL 2019 Season

93henfan wrote:
Vidav wrote:Cowboys look so terrible. One great drive and then shit. Sigh. . .
Hahah, totally forgot they were playing. And they lost. :lol: That was a nice start to my Friday.
Honestly at this point the only reason I want them to win games is to keep the Eagles from winning the division. :lol:
by Vidav
Thu Dec 05, 2019 8:43 pm
Forum: Other Sports
Topic: 2019 Philadelphia Eagles Thread
Replies: 526
Views: 54000

Re: 2019 Philadelphia Eagles Thread

Col Hogan wrote:Image


And neither will the Patriots...
:lol:
by Vidav
Thu Dec 05, 2019 8:12 pm
Forum: Other Sports
Topic: NFL 2019 Season
Replies: 737
Views: 63272

Re: NFL 2019 Season

Cowboys look so terrible. One great drive and then shit. Sigh. . .
by Vidav
Tue Dec 03, 2019 7:33 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: I-AA Game of the Week - ROUND OF 16
Replies: 26
Views: 1500

Re: I-AA Game of the Week - ROUND OF 16

SuperHornet wrote:I went with the homer pick, of course.

That said, I'm rooting for SELA and Albany, but expecting them to lose....
:cry:
by Vidav
Mon Dec 02, 2019 9:37 pm
Forum: Politics
Topic: Political memes, Posters, Funny Pics, Etc.
Replies: 8293
Views: 537619

Re: Political memes, Posters, Funny Pics, Etc.

Does this suggest then that California has less power in the electoral college? How many votes do they get compared to say Montana? Oh, so the power difference is the same? Got it. What are you babbling about? Without the EC the higher population in California means they hold more sway than in Mont...
by Vidav
Mon Dec 02, 2019 1:10 pm
Forum: Championship Subdivision Football - FCS
Topic: 1R - Villanova @ SE Louisiana
Replies: 63
Views: 2346

Re: 1R - Villanova @ SE Louisiana

tribe_pride wrote:The one on the NCAA site was taken down last I saw but here is from someone's twitter (slow motion around 0:55 mark)

https://twitter.com/vhayek1214/status/1 ... 9323033607
Wow, terrible call.
by Vidav
Sun Dec 01, 2019 8:42 pm
Forum: Politics
Topic: Political memes, Posters, Funny Pics, Etc.
Replies: 8293
Views: 537619

Re: Political memes, Posters, Funny Pics, Etc.

BDKJMU wrote:Image
Does this suggest then that California has less power in the electoral college? How many votes do they get compared to say Montana? Oh, so the power difference is the same? Got it.
by Vidav
Sun Dec 01, 2019 2:49 pm
Forum: Other Sports
Topic: 2019 Philadelphia Eagles Thread
Replies: 526
Views: 54000

Re: 2019 Philadelphia Eagles Thread

Ivytalk wrote:The Curse of Fitz strikes again. :(
I just read that he has thrown a TD against the Eagles with 7 different teams.
by Vidav
Sun Dec 01, 2019 2:34 pm
Forum: Other Sports
Topic: NFL 2019 Season
Replies: 737
Views: 63272

Re: NFL 2019 Season

Thank you Dolphins. :D